Oversetting status

Moderator: LMH1

Post Reply
LMH1
Posts: 228
Joined: Wed Feb 22, 2006 7:16 pm
Location: Norway

Oversetting status

Post by LMH1 »

Hei,
det har gått lang tid siden jeg har hørt noe fra dere andre som oversettere til Norsk ReactOS.
Jeg holder for tiden å oversetter store deler av Reactos operativsystem . Har også bygget meg en bedre norsk versjon ReactOS basert på 0.3.9 versjonen.
Men denne har de meste språk feil rettet, begynner å komme til Vista/XP nivå når det gjelder oversetting. Versjon 0.3.9 er tilgjengelig med viktigste norsk språklig oppdateringene (husk at trunk versjonen er mere oppdatert) :-)

Fint om dere andre holder den listen oppdatert, og prøver å forbedre ReactOS med norsk språk. Selv om det aller meste vil være på plass på kort tid. ReactOS har kommet ganske så lagt på oversetting, så mye det dere ser av (nyeste build:40903) vil stor sansynlig bli ganske så lik norsk versjon av ReactOS versjon 1. Bare programvaren delen vil bli større.

Dette er det som jeg vet trenger å oversette

Nå kan alle dere norske brukere teste Reactos siste build 40910.

Noen skjermbilder fra nyeste (build 40910): (som kommer størst sansynlig i 0.3.10 versjonen.)
[ external image ] [ external image ] [ external image ]

[ external image ] [ external image ] [ external image ]


Det er fint om noen gi meg tilbakemelding på oversettelsene hvis det skulle være noe som trenger en forbedring. (Norsk versjon av ReactOS paint er lagt til.)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests