ReactOS application manager geeft lege lijst?

Nederlandstalige discussie over ReactOS

Moderator: i386DX

Post Reply
foxofinfinety
Posts: 16
Joined: Fri Sep 05, 2008 5:07 pm

ReactOS application manager geeft lege lijst?

Post by foxofinfinety »

ik heb een probleempje.
mijn PC is resentenlijk weer eens gecrashed met 7 (heel raar, ik ken niemand anders die er last van heeft...)
dus er zit nu Kubuntu op en natuurlijk ook Sun VirtualBox met daarin een zeker NT-gebaseerd OS, natuurlijk ReactOS.
en dan wel versie 0.3.11. op zich werk hij wel, zover ReactOS al werkt dan, er is helaas gewoon nog veel te doen.
op een dingetje na: de ReactOS Application manager, deze geeft mij namelijk alleen een lege lijst weer.
en wel voor elke catigorie (ook bij gewoon "available for installation").

nou is ReactOS natuurlijk nu nog lang niet geheel bruikbaar, maar toch is dit wel een heel lastige bug.
ik wou namelijk kijken of Everest het doet maar dan moet ik eerst Firefox hebben om hem te downloaden.
RoMe
Posts: 2
Joined: Mon Feb 04, 2008 12:43 pm

Re: ReactOS application manager geeft lege lijst?

Post by RoMe »

foxofinfinety wrote:ik heb een probleempje.
de ReactOS Application manager, deze geeft mij namelijk alleen een lege lijst weer.
en wel voor elke catigorie (ook bij gewoon "available for installation").

nou is ReactOS natuurlijk nu nog lang niet geheel bruikbaar, maar toch is dit wel een heel lastige bug.
ik wou namelijk kijken of Everest het doet maar dan moet ik eerst Firefox hebben om hem te downloaden.
Ik heb dit eveneens een tijdje gehad, en het is inderdaad lastig, maar dit lijkt momenteel opgelost te zijn.
Versie 0.3.11 is ondertussen ook weer een tijdje geleden uitgebracht, dus misschien heb je meer aan een recentere versie.

Je kan de meest recente versie vinden op http://www.reactos.org/getbuilds/ .
Hou er wel rekening mee dat dit geen releases zijn, de laatste ontwikkelingen bevatten, en dus misschien niet heel stabiel zijn.
Als je liever wacht op 0.3.12, geen probleem!
foxofinfinety
Posts: 16
Joined: Fri Sep 05, 2008 5:07 pm

Re: ReactOS application manager geeft lege lijst?

Post by foxofinfinety »

het is zoieso nog alpha dus stabiel......
wat wel jammer is want het lijkt goed.
maar er is nogal weinig te zien op de homepage das lastig want het lijkt voor sommige dan net of er niks gebeurd.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests