hulp met vertalen

Nederlandstalige discussie over ReactOS

Moderator: i386DX

Post Reply
lollebol
Posts: 60
Joined: Tue Mar 17, 2009 6:15 pm
Location: Netherlands

hulp met vertalen

Post by lollebol »

Hallo mensen,

Ik ben redelijk nieuw hier op deze forum, maar volg het bouwen van dit mooie besturingssysteem al een half jaartje.
Sinds kort ben ik begonnen met het vertalen van onderdelen naar het nederlands,
maar nu zit ik er met eentje waar ik een beetje twijfels aan heb door of ik het wel juist vertaald heb, of door enkele regels die ik niet helemaal begrijp.

Kan iemand mij hiermee helpen?

(zo ja geef als het kan je emailadres of iets anders waardoor ik je de vertaling kan toezenden).


Groetjes,

lollebol
i386DX
Moderator
Posts: 112
Joined: Wed Jun 22, 2005 2:08 pm
Location: Vlaanderen: Lokeren
Contact:

Re: hulp met vertalen

Post by i386DX »

Je mag steeds je huidige vertaling hier op het forum plaatsen. Met in de titel 'Controle' en de vertaalde module (scroll maar een beetje naar beneden in het forum, je zal dan wel wat voorbeelden tegenkomen).

Zie ook het stukje 'Controle' bij http://www.reactos.org/forum/viewtopic.php?f=26&t=4971

Spijtig genoeg is de Nederlandstalige community van Reactos op dit moment een beetje stilgevallen. Daarom kan het soms wel eventjes duren eer je antwoord krijgt, maar je werk is zeker niet onzinnig, en zal zeker niet verloren gaan.
lollebol
Posts: 60
Joined: Tue Mar 17, 2009 6:15 pm
Location: Netherlands

Re: hulp met vertalen

Post by lollebol »

Bedankt voor je reply,

Helaas zijn mn laatste vertalingen, met een hoop andere spullen tijdens een crash dus heb helaas nu niks om te laten controleren.
Ik zit nu een beetje in een drukke periode maar ik zal vast en zeker wel eens wat gaan vertalen zodra ik daar de tijd voor heb.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests