Problemen/Bugs

Nederlandstalige discussie over ReactOS

Moderator: i386DX

Post Reply
DDM-1
Posts: 1
Joined: Sun Oct 05, 2008 2:02 pm

Problemen/Bugs

Post by DDM-1 »

Beste Allen,

Ik weet dat ReactOS 0.3.6 in Alpha fase is en nog niet compleet zal werken, maar zet hier toch even paar dingetjes neer:

Als ik via "My Computer" via "Bestand" en dan "Uitvoeren" de "A: Drive" activeer om iets te lezen schiet het scherm op zwart en slaat vast, is daar bij jullie iets over bekend al?

Ook bij "Afsluiten & Restarten" slaat de computer compleet vast en werkt alleen via resetknop..

Verder vind ik dit besturingssysteem er goed uit zien ( ondanks de Alpha fase )..

Groetjes...
RoMe
Posts: 2
Joined: Mon Feb 04, 2008 12:43 pm

Re: Problemen/Bugs

Post by RoMe »

Hey,
Als ik via "My Computer" via "Bestand" en dan "Uitvoeren" de "A: Drive" activeer om iets te lezen schiet het scherm op zwart en slaat vast, is daar bij jullie iets over bekend al?
Inderdaad, het is geweten dat er problemen zijn met de FAT driver waardoor bv. diskettestations niet werken, en de computer laten crashen.
Ook bij "Afsluiten & Restarten" slaat de computer compleet vast en werkt alleen via resetknop..
Dit gebeurt bij mij ook regelmatig. Dit kan echter door zéér veel dingen beînvloed worden, en dus is het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat de oorzaak, of oorzaken, voor dit probleem nog niet gekend zijn.
Verder vind ik dit besturingssysteem er goed uit zien ( ondanks de Alpha fase )..
Work in progress .. :)
Insomnia
Posts: 2
Joined: Fri Feb 06, 2009 7:03 pm

Re: Problemen/Bugs

Post by Insomnia »

Beste ReactOS,

Ik heb het volgende probleem, als ik in Virutal Box, de guessaditions wil installeren
Krijg ik een BSOD
Als ik de Reactos explorer wil opstarten krijg ik ook een BSOD.
Elledan
Posts: 366
Joined: Sat Jan 01, 2005 3:18 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: Problemen/Bugs

Post by Elledan »

Bij welke versie (release/SVN) gebeurt dit? In VMWare verloopt de installatie van guest additions probleemloos, in VBox is de support voor guest additions voorzover ik weet nog experimenteel. Er is geloof ik een topic op het engelstalige gedeelte van het forum van iemand die de videodriver van VBox werkend kreeg onder ROS.
Bergen110
Posts: 1
Joined: Fri May 08, 2009 10:06 am

Re: Problemen/Bugs

Post by Bergen110 »

Hallo,

ik heb problemen met het installeren van ReactOS.
bij het schermpje installing devices stopt de installatie.

hier de specificaties van de laptop:

Pentium(R) MMX 200Mhz
32MB Ram Geheugen
en 20X cd-rom

hopelijk weet iemand wat het probleem is
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests