Search found 102 matches

by Viod
Fri Apr 14, 2006 3:25 pm
Forum: Polish
Topic: aplikacje z rodziny ReactOS
Replies: 14
Views: 13118

To jest oczywiste drodzy koledzy . Po to ROS powstal na licencji GPL aby mozna bylo robic z niego system twoich marzen :D
by Viod
Fri Apr 14, 2006 3:24 pm
Forum: Polish
Topic: Nowa szata graficzna ReactOs'a
Replies: 5
Views: 8881

Chuba zapracowanie ;) Toc nie jest ich robota calodniowa no nie? ;)
by Viod
Fri Apr 14, 2006 3:22 pm
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Wyslalem pma do frika i czekam na odpowiedz .
by Viod
Thu Apr 13, 2006 10:50 pm
Forum: ReactOS Website discussion
Topic: ReactOS.org site traffic
Replies: 14
Views: 11743

Frik85 knows ;)
by Viod
Thu Apr 13, 2006 10:49 pm
Forum: Polish
Topic: aplikacje z rodziny ReactOS
Replies: 14
Views: 13118

E tam mutant , bierze to co nalepsze i daje tobie :P
by Viod
Wed Apr 12, 2006 8:44 pm
Forum: Polish
Topic: aplikacje z rodziny ReactOS
Replies: 14
Views: 13118

Jest projekt ReactOS Package Menagera wiec raczej update bedzie miał taka postac a nie aplikacji przez przegladarke . Cos na wzor Synaptica do Apt-geta w Debianie .
by Viod
Wed Apr 12, 2006 10:23 am
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Hmm ludzi tlumaczacych strone jest chyba trzech w tym ja zajmujac sie tym na powaznie od 2 dni . Watpie zeby ktorys byl polonista ;( Wieczorem przegladne to co podales i postaram sie poprawic . BTW znalazles about_team (ostatni ss) a u mnie nadal jest ang ? :shock: Echh te RosCMS.
by Viod
Wed Apr 12, 2006 10:07 am
Forum: Polish
Topic: aplikacje z rodziny ReactOS
Replies: 14
Views: 13118

Raczej nikt na sile nie bedzie tworzył nowych aplikacji . Po porstu w alpha wersji niewszystko dziala a taka siec testowac bylo trzeba . Zreszta co za problem zrobic inne distro ;]
by Viod
Mon Apr 10, 2006 11:02 am
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Pewnie tak jest ,bedzie trzeba pogadac z Frikiem ;) Jezeli nikt nie ma nic przeciwko zrobie to dzis wieczorem .
by Viod
Fri Apr 07, 2006 8:08 pm
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Propo problemow z kodowaniem , ktos wie o co biega ?Ustawialem w przegladarce wszystkie mozliwe kodowania (ISO8859 i UTF6,8,16,32)
Image
by Viod
Wed Apr 05, 2006 10:30 am
Forum: Polish
Topic: Nowa szata graficzna ReactOs'a
Replies: 5
Views: 8881

Najlepiej zapytac sie samego tworcy ;]
by Viod
Mon Apr 03, 2006 4:00 pm
Forum: Polish
Topic: futurystyczne wizje rozwoju :)
Replies: 12
Views: 12200

Nie bede sie wysilal , twoj pomysl ssie inna licencja ssie , Lindows ssie . Eclipse jest na Javie wiec dziala wszedzie . XGL jest OS wiec pewnie bedzie mozna go zaaplikowac do ROSa . Masz racje nazwa ROS jest malotrafna jezeli chodzi o marketing . BTW malo kto dzisiaj pisze gry w OGLu pod Windowsem.
by Viod
Mon Apr 03, 2006 10:31 am
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Napewno nie mozna tlumaczyc slowo w slowo bo by wyszly glupoty . Przetlumacz na swoja wersje najwyzej ktos inny poprawi , zupelnie jak w wikipedii ;) PS Wlasnie niby jest utf na forum i stronie a takie kwiatki jak w tytule ?
by Viod
Sat Apr 01, 2006 5:52 pm
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Nie , takie rozwiazanie jest za bardzo chalupnicze ;) Kaczor moze to cos u ciebie w maszynie .
by Viod
Fri Mar 24, 2006 11:19 am
Forum: Polish
Topic: Polska wersja językowa ReactOS
Replies: 231
Views: 179625

Napisales do Frika ? Moze znowu cos grzebie ;]