Search found 13 matches

by xotox
Sun May 04, 2008 9:23 am
Forum: Polish
Topic: ReactOS 0.3.4 kiedy beta?
Replies: 18
Views: 19408

to że jesteś testerem, a może nawet zrobiłeś kilka modułów nie daje Ci prawa do nazywania kogolowiek noobem... ale spoko, polska arogancja najwidoczniejsza jest wbrew pozorom w IT. whatever. może ktoś skasować mój profil? nie widzę realnych szans rozwoju tego projektu, zatem moja osoba nie powinna m...
by xotox
Sat May 03, 2008 5:39 pm
Forum: Polish
Topic: ReactOS 0.3.4 kiedy beta?
Replies: 18
Views: 19408

O szansach bety ReactOS powinienes miec chyba najmniej tutaj do powiedzenia, jak widac masz o projekcie zerowe pojecie, co cie niestety nie odstrasza od wyglaszania opinii. Zapomnij o Linuxie. ROS to nie linux, to NT. "Kompatybilnosc" z IP6 to wylacznie kwestia odpowiedniego sterownika plus update ...
by xotox
Sat May 03, 2008 11:03 am
Forum: Polish
Topic: ReactOS 0.3.4 kiedy beta?
Replies: 18
Views: 19408

obawiam się panowie, że nim react os będzie w fazie beta, będzie trochę za późno na konkludowanie gdzie i do czego bić z nim... obecnie wine (emulator środowiska okien) jest tak bardzo rozwinięta, że np zarówno w ubuntu, debianie jak i opensuse czy opensolarisie, instalacja photoshopa, corela, winam...
by xotox
Fri Apr 18, 2008 2:16 pm
Forum: Polish
Topic: ReactOS 0.3.4 kiedy beta?
Replies: 18
Views: 19408

ReactOS 0.3.4 kiedy beta?

jak w topicu - kiedy można spodziewać się wydania w miarę stabilnego? :)
by xotox
Tue Jan 08, 2008 6:55 pm
Forum: Polish
Topic: Science-ficition czy ReactOS?
Replies: 25
Views: 24062

no wlasnie stad moja wypowiedz - skoro 0.3.3 nie nadaje sie do uzytku, po co robic kolejna alfe? moze jest jakis powod? :> a moze to wyzsza logika wskazana tylko dla koderow?
by xotox
Mon Jan 07, 2008 10:08 pm
Forum: Polish
Topic: Science-ficition czy ReactOS?
Replies: 25
Views: 24062

spoko, miala sie pojawic 0.3.4... tylko czemu nikt nie zrobi z 0.3.3 bety? ;)

gadanie, gadaniem, ale przydalaby sie jakas wersja stabilna :)
by xotox
Sat Dec 22, 2007 2:09 pm
Forum: Polish
Topic: Moje tapetki
Replies: 11
Views: 16292

czyli to jednak prawda ze coraz mniej polakow potrafi czytac ze zrozumieniem - poniewaz to co napisalem nie mialo chwalic mnie, czy linuxa, a pokazac ze potrzeba wielu alternatyw dla komercyjnego softu.

przepraszam ze zabralem glos. dzieci neo sa wszedzie... :(
by xotox
Fri Dec 21, 2007 11:17 am
Forum: Polish
Topic: Moje tapetki
Replies: 11
Views: 16292

zastanawia mnie Pisarzu drogi, czemu w jednym watku krytykujesz wprost uzytkowinkow linuxa/unixa a w drugim pokazujesz tapety zblizone do tapet srodowisk graficznych takich jak kde czy gnom, ewentualnie do domyslnej tapety ubuntu... sorry za OT, ale uzywam z radoscia ubuntu, debiana i suse i uwazam ...
by xotox
Sun Nov 25, 2007 3:33 pm
Forum: Polish
Topic: Kup sobie ROSa za jedyne 9,99 zl
Replies: 25
Views: 22045

tak se czytam i nie do konca lapie wasze intencje - licencja GNU/GPL nie zabrania odsprzedawania systemu ReactOS mimo innej woli tworcy - jezeli sprzedajacy udowodni ze zmienil zawartosc instalatora, pakietow itd, to madra ososba zaznaczy iz sprzedaje nie sam system a swoje dodatki + nosnik + koszty...
by xotox
Sat Nov 03, 2007 7:14 pm
Forum: Polish
Topic: XP i reactOS...
Replies: 12
Views: 14509

nie omieszkam obserwowac, gdyz jestem zwawo zainteresowany postepem tego projektu. wiele osob, ktorym o nim wspomnialem bylo ciekawych. ja osobiscie lubie nowosci, i tak, jak mialem okazje testowac red hata oraz freebsd, bardzo chcialbym moc se zainstalowac reacta wlasnie i w momencie gdyby byl juz ...
by xotox
Sat Nov 03, 2007 6:01 pm
Forum: Polish
Topic: XP i reactOS...
Replies: 12
Views: 14509

nie musi byc taki sam :) byle bylby stabilny i nie zawieral tyle smiecia co standardowa instalacja windy ;)
by xotox
Sat Nov 03, 2007 5:34 pm
Forum: Polish
Topic: XP i reactOS...
Replies: 12
Views: 14509

dzieki serdeczne, moze to glupie pytanie - za ile mniej-wiecej czasu bedzie mozna bez strachu zainstalowac reacta? bardzo bym chcial owo malenstwo miec u siebie jako podstawowy OS...
by xotox
Sat Nov 03, 2007 4:33 pm
Forum: Polish
Topic: XP i reactOS...
Replies: 12
Views: 14509

XP i reactOS...

j.w. chce miec do "zabawy" react'a i do pracy xp, jaki boot loader siedzi w react'ie? czy jest to cos pokroju Lilo albo Gruba? bardzo prosze o podpowiedz...